Podmínky účasti

Podmínky účasti a platební podmínky na semináře
  • Vaše rezervace se stává platnou po odeslání emailové přihlášky a zaplacení zálohy nebo plného kurzovného. V případě, že zvolíte variantu zálohy, doplatek probíhá na místě v hotovosti před začátkem akce.
  • Po odeslání přihlášky obdržíte (během několika dnů) potvrzující e-mail. 
  • Účastníce se semináře účastní plně na svou zodpovědnost. Organizátoři nenesou zodpovědnost za fyzické či psychické újmy a materiální škody (např. ztráty hmotných věcí či cenností), ke kterým může v průběhu dojít.
  • Program seminářů je orientační a organizátor si vyhrazuje právo na jeho změnu. O případných změnách Vás ihned informujeme.
  • Storno podmínky: Při zrušení účasti déle než 30 dnů před zahájením semináře, účtujeme administrativní poplatek ve výši 200 Kč a platba bude vrácena zpět na Váš účet. 
Při zrušení účasti méně než 30 dnů předem účtujeme poplatek ve výši rezervační zálohy. Při zrušení účasti méně než 7 dní před začátkem semináře je celá Vaše platba nevratná. Můžete však za sebe najít náhradníka.
  • Ochrana soukromí: Veškeré osobní údaje slouží jen pro naše potřeby. V žádném případě je neposkytujeme třetím stranám.
_ADD_TO_MAIL
 

Menstruační kalendář zdarma!

Zaregistrujte se k odběru novinek a dostanete na zadanou e-mailovou adresu menstruační kalendář úplně zdarma!